Întrebări frecvente

În această secțiune găsiți cele mai frecvente întrebări legate de achiziționarea accesoriilor și pieselor auto

  1. Nu am timp să caut accesorii sau piese auto pe https://www.cridem.ro. Ce să fac în cazul acesta?
    Ne poți contacta fie prin e­mail, formularul de contact sau numărul de telefon. Important este să avem datele tale de contact, pentru a­ți putea trimite cea mai bună ofertă. Vom căuta noi piesele și/sau accesoriile auto dorite și ne vom asigura că acestea vor ajunge la tine în cele mai sigure condiții.
  2. Cât timp sunt rezervate produsele comandate în Showroom?
    Produsele comandate sunt rezervate în Showroom timp de 3 zile. După această perioadă, ele vor fi trimise înapoi în depozit.
  3. Ce se întâmplă în cazul în care piesa comandată nu se potrivește pe mașina personală?
    Este puțin probabil să se întâmple acest lucru. Fiecare piesă și accesoriu auto poate fi selectată printr­-un filtru disponibil pe site, astfel vei vedea produsele compatibile cu modelul de mașină ales. După ce plasezi comanda, noi verificăm seria de șasiu.
  4. Ce fac în cazul în care piesa pe care o caut nu este pe site sau nu este în stoc?
    Dacă nu găseşti piesa de care ai nevoie pe site, îţi recomandăm să ne contactezi, fie pe mail sau prin telefon, iar noi ne vom ocupa să îţi comandăm produsul respectiv cât de repede. În cazul în care produsul căutat nu este pe stoc, te rugăm să ne contactezi şi noi te vom anunţa de îndată ce stocul a fost actualizat.